Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

BU MAHZUN BAKIŞLA

Bu mahzun bakışla,bu bükük boyun,
Açtığın yaradan, kaldı  hatıra
Gün gelir seni de üzer bu oyun,
Sen de içlenirsin, gelir bir sıra

Yere basamazsın, gölgem var diye
Yalvarır durursun, beni sar diye
Adım atamazsın dünya dar diye
Gönlün seni bana, verir bir sıra

Bu dümdüz sandığın, yollar bak yarın
Taş diken kesilir, gençliğin,  baharın
Nerde o busemle tutuştukların
Yüreğin o tadla erir bir sıra

Yere basamazsın, gölgem var diye
Yalvarır durursun, beni sar diye
Adım atamazsın dünya dar diye
Gönlün seni bana, verir bir sıra.


            Bu şarkıyı bilmezsiniz. Belki bir kaç kişi bilir. Vefat etmiş -aramızdan ayrılmış ama yankılarda yaşayan- bir şairin (Mahmut Nedim Şahidoğlu ) güzel bir bestede yaşayan şiiri. İçli sözler kadar müzik de o denli etkileyici...Çok sevdiğim bir arkadaşımın Türk Sanat Müziği bestesi...

Hiç yorum yok: