Sayfalar

8 Eylül 2011 Perşembe

Senden Baska Kimse Yok Icimde


Aşağıdaki yazıyı, yukarıdaki şarkıyı dinlerken okursanız, daha bir etkili olur muydu acaba?...

"Sana çılgınlar gibi aşık olduğumu sayıklayıp duruyordum. Sonra sen beni uyandırıyordun her seferinde. Güneşin doğduğunu ancak seni görünce anlıyordum o zamanlar.

Genç aşıklar kadar bile olamadım, değil mi?. Onların, o henüz aşk nedir bilmeyen hallerine rağmen, hissettikleri o samimi duyguya bakıyorum da, benimkinden çok daha ulvi duruyor. Bir ben miyim talihsiz? huzursuz ve bitmeyen geceler, bereketsiz günler, doyurmayan yemekler, ısıtmayan ateşler bir benim mi kısmetim?
Ne yapacağım ben, söylesene?. Bu girdapta boğulup gidecek miyim?. Yoksa, bir zamanlar seni büyük bir aşkla sevmiş olmak yetecek mi kurtulmama?. Masumiyeti yeniden bulabilecek, huzuru tekrar yaşayabilecek miyim?. Ve en önemlisi, bana yine, "gel" diyecek, "yine affedildin" diyerek gülümseyecek misin yüzüme?. Ve seninle birlikte, her şey tekrar gülen yüzünü göstermeye başlayacak mı bana?..
Sözlerin benim olmadığına bakma. Bir başkası yazmamış olsaydı bu sözleri; şimdi, tam şu saatte ben yazıyor olacaktım. senin için..."

-Alıntıdır (Ufuk Berk) -


Aslında şarkı Yusuf Nalkesen'e ait bir Türk Sanat Müziği şarkısıdır...

Alıntı olduğuna da bakma; şarkıyı dinleyince, yukarıdaki satırları  - aynı yürekle,  fakat bir parça kendime göre karalayarak -ben de sana yazıyor olabilecektim...-Yavuz Peker -

İnan ki
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde
      
   Yüzüne bakmasam da
   Başımı çevirsem de
   Seni her gördüğümde
   Seni her gördüğümde

İnan ki
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde

    Ne kadar kırgın olsam
    Dargın olsam da bile

İnan ki
Senden başka
Senden başka
Hiç kimse yok içimde
Kimse yok içimde

 Yenifoça Öğretmenevi'nde      @sadpotter

Hiç yorum yok: