Sayfalar

20 Kasım 2013 Çarşamba

Sen



Sen benim, önlüğüm, kalemim, defterim,
Sen cebimdeki son para, ceketim, gömleğim
Sen, zeytinim, sen suyum, sen ekmeğim
Sen göz ağrım,  gönlümde sancım
Sen paketimde son sigara, Piyerloti ‘de çayım

Sen yorgun savaşçım, memleket aşkım
Sen  gökyüzüm, sen denizim,
sen çakırım,
Sen barışım, sen kaybettiğim  savaşım
Sen hastaların anası, bebeklerimin ışığı
Sen kapımın kilidi, evimin perdesi
Sen başımın bulutu,ateşimin yağmuru
Yazın gölgem, kışın güneşim, sen sonbaharım

Sen sabah kahvem, akşam rakım
Sen tuzlada martım, Urla’da şarkım
Sen menekşemin suyu,  güvercinimin yemi
Sen ellere gülsün, benim dikenim
Sen benim vefasızım , yüreğimde sızım
sen onulmaz hasretim, sen imkansızım.

                                                   Yavuz Peker


                                                                                              @sadpotter

Hiç yorum yok: