Sayfalar

19 Temmuz 2011 Salı

KARA SEVDA!, kaldı mı artık demeyin; vardır, vardır...:-(((...Ve Cem Karaca, İnsanımızın temiz duyguları...Ne güzel ifade edilmiş...


Gezer oldum yar gezer oldum
Kara sevda bu, heder oldum
Düştüm gurbet ellerine
Mecnundan bin beter oldum

Ela gözlü nazlı dilber
Sana yandım ben yazık oldum
Kara sevda bu, melhem ne çare
Lokman neylesin yürekte yara

Hadin turnalar yarime uçun
Alımı çözsün de, kara bağlasın
Geçer oldum, yar geçer oldum
Ben bu candan geçer oldum

Bir ölüm yeğmiş bin ölüme
Ben hergün bin ölür oldum
Kara sevda bu, melhem ne çare
Lokman neylesin yürekte yara

Hadin turnalar, yarime uçun
Alımı çözsün de kara bağlasın
Gezer oldum, yar gezer oldum
Kara sevda bu, heder oldum

Düştüm gurbet ellerine
Mecnundan bin beter oldum
Ela gözlü nazlı dilber
Sana yandım ben yazık oldum

Kara sevda bu merhem ne çare
Lokman neylesin yürekte yara

3 yorum:

yildizlhan dedi ki...

Dostum, taktın sevdanın karasına. Bunun başka rengi yok mudur, bu yaştan sonra katlanılası olanı?
Ebruli bir sevde mesela, nasıl olurdu? :))

GÜVEN SERİN dedi ki...

Muhteşem ses...

Yavuz Peker dedi ki...

Benim suçum yok Yıldız:-)...Kara sevda diyorlar, ebrulisini bulsak da alsak...Vardır bir yerlerde belki de...:-). Aramak gerek...