Sayfalar

14 Şubat 2012 Salı

14 şubat 2012



                                                 Haluk Levent     "İzmir"

Her yerinde gözyaşlarım var bu şehrin
Körfezinde martılar denize aşık
Güz gelince yalnızlık sarar bu şehri
Yollarında yapraklar dala hasret

Ben onu burda bildim burda yitirdim
Bir çıkmazın içinde kalmış gibiydim
Kaç kere inandığım boşa çıktı sevincim
Yırtılmış kara kalem resimler gibiydim
    
    Ya aşkımı ver geri
    Ya da denizinde boğ beni
    Razıyım izmir öldür beni
    Onu bana ver geri
    Ya da denizinde boğ beni
    Razıyım izmir öldür beni

Kış gelince yalnızlık sarar bu şehri
Vedalaşan gözler yağmura yolcu
Ben onu burda bildim burda yitirdim
Yırtılmış kara kalem resimler gibiydim
   
    Ya aşkımı ver geri
    Ya da denizinde boğ beni
    Razıyım izmir öldür beni
    Onu bana ver geri
    Ya da denizinde boğ beni
    Razıyım izmir öldür beni 


Yenifoça Gencelli'den Çakmaklı'ya doğru

....
Nazar Boncuğu'mu, Amfora'mı, Martı'mı,
Elini tutamadığım, tutamayacağım,
Gözlerine bakamadığım, bakamayacağım sevgilimi,
Işıl ışıl parlayan yıldızımı,
Ben güzel İzmir'limi,
Egeli'mi
Kaybettim...


"Bu karalama"nın tümü:

http://yavuzpeker.blogspot.com/2011/04/kaybettim.html


 




Hiç yorum yok: