Sayfalar

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Ben seni unutamam


Sonuna kadar geldim aşkın
Kavusamadım ben sana
Yetişemedim ben sana
Anlatamadım derdimi
Ağla gönlüm ağla
 
     Bekledim inan seni hergün
     Dayanamadım sevgisiz
     Yaşayamadım ben sensiz
     Anlatamadım derdimi
     Ağla gönlüm ağla
 
Yazık ettin yazık
Kendinden çok bana
Gücüm kalmadı artık
Her yokluğunda
 
     Aylar geçsede yıllar geçse de
     Bir ömür böyle sürse de
     Ben seni unutamam
 
Aylar geçse de yıllar gecse de 
Bir ömür böyle bitsede 
Ben seni unutamam

              Ferda Anıl Yarkın

Her sanat eserinin olduğu gibi, her şarkının  da bir hikayesi vardır denilir...Neden severiz, neden dinleriz. Bazen de aynı melodiyi akşamlara kadar...Neden? Hep bir şeyler buluruz kendimizden. Anlatılacak o kadar şey varken, beynimiz saplanır kalır notalara, kalemimiz yazmaz olur. Müziğin gücü müdür bu?.Tek başına fazla bir şey ifade etmeyen sözcükler, bir bakarsınız aniden hüzün dünyanızın merkezine yerleşiverir. Genç yaşta rahmetli olan Barış Akarsu, Ferda Anıl Yarkın'a ait bu şarkıda resimlenmiş, hatırlanmış... En duygusuz bir insana bile, -eğer ki benzeri bir olay yaşamışsa- biraz olsun hüzün yaşatacak güçte görünüyor. Şarkıyı yapanın ağzına, yüreğine sağlık. Kavuşamayanlar, sevdiklerine yetişemeyenler, derdini bir türlü anlatamayanlar çok daha fazla etkilenecek
tir...

Hiç yorum yok: