Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Sensizliğimin Şarkısı






Bu(O) gece bitmeyecek bir gece olsa n'olurdu
Gözlerimizde aşkın sarhoşluğu
Doğmayacak güne doğru
Yürüseydik seninle

Gözlerim kollarında kapansaydı bu(O) gece
Herkese bin bir umut getiren gün
Benim için doğmasaydı
Karanlıkta kalsaydım

İstemem sensiz doğan güneşi

Gözlerim görmeden hayatın acı gerçeklerini
Bırak yanındayken öleyim
Sararak sevdiğimi

Alpay'ın eski bir şarkısı. Bir düzenleme...(O)' lar benim ilavem...Rodrigo bir başka hallere dönüşmüş :-)...Bir O' da ben eklesem dedim...  
...Son gece...Hepimizin son  geceleri; ve bir son gecesi oluyor...O'nun yanında yaşamı terkedip karanlığa gitmek; büyük bir aşkla bağlılığın ifadesi elbet...Kaçımız O'nun kollarında
yaşama veda edecek, kimse bilmez...

Yıldızpark sokak - Urla  -     Y.P

Hiç yorum yok: