Sayfalar

19 Ağustos 2012 Pazar

Yıllar sonra Urla...Çok şey aynı...

Bankanın Önü  - Merkez denilebilir
















 



Çok istediğim halde 2009 senesinden beri hiç gidememiştim, bu hatıra dolu güzel şehre...Cesaretimi toplayıp yüzleşiyorum onunla...Bana anlattığı o kadar çok şey vardı ki, her zamanki gibi bu da yarım kaldı...Bir kaç saate sığamazdı zaten canım Urla...Sokaklarında yürüdüm dizlerim dolaşarak... Yorgun parmaklarımla bir kaç fotoğraf çektim, eski günlerde  olduğu gibi...Zaman dondu bir anda ve geri geldi, bir saatin çarkları ters dönünce...Eskilere uzandı hayaller...

Bazı kareleri buraya yollayayım dedim...


Evimdi - Değişen sadece kapının boyası....



















Sarhoş'umuz...Aynı güleryüz - Eski günleri  andık...


















Bir Mağaza -...-...

Tansaş mağazası ve önü

















Merkeze yeni yapılan Alışveriş Merkezi (AVM)


































Urla'da ..






















Hiç yorum yok: