Sayfalar

3 Eylül 2012 Pazartesi

Asla vazgeçemem, senden asla




Asla Vazgecemem!

Ah, Gözlerin!
Gözlerin beni benden alan...
Sislerin ardından, buğulu bakan

Ah, Sözlerin.
Sözlerin beni benden çalan
Bir nehir misali, kalbime akan

Asla, asla vazgeçemem, senden asla
Olamam ben sensiz,
Yapamam sevgisiz
Asla, asla vazgeçemem, senden asla
Olamam ben sensiz,
Yapamam kimsesiz

Ah, Saçların!
Saçların alev alev yakan
Rüzgarla savrulup bin ışık saçan
--------------------------------------------------------------------------------
Bir şeyler mi yazsam acaba diye düşündüm...

O kadar çok şey var yazılmış, çizilmiş, o kadar çok şarkı var ki dinlenmiş...Okunmuş şiirler, yazılmış hikayeler o kadar çok ki...Çürümesin, soluk umutlar toprağına canlanır diye diktiğimiz o lale...Kararmasın  ilkbaharın o mavi aydınlığı, yıkanmasın  son deniz dalgasıyla kumsala çizilen kalbin içindeki o iki harf, yere düşmesin dalından sonbaharda solan o son yaprak, ve kurumasın gözlerimizde dinmeyen yaşlar,  yüreklerimizden hiç silinmesin aşkımız diye...

Hiç yorum yok: