Sayfalar

28 Ekim 2013 Pazartesi

Okunmayan bir şiir

                                                               @sadpotter



















Biri çalsa kapımı sabah ansızın,
Tomurcuklar kurumuş çiçekler açar
Bir kadın baksa gözlerime,
Sadece bir şarkı çalar eskilerden
Mavi gecelerden arda kalmış
siyaha bürünmüş imzalı bir albümden,
O kadar...
Engindeki bir vapurun düdüğü delse geceyi
Foça'dan kanatsız bir martı havalanır Urla'ya, İzmir'e

Cana yeten bir asalak
Dayanılmaz bir ısrarcı
Hastalara zehir
Yorgun bedende sancı,
Hele ki aşkın kara yüzüyüm ben

Kırılmaz bir çemberin içinde kaldım
Dışarı çıkamıyorum,
İmdat diyemiyorum.

Gurursuzluğumum ak lekesi
Olmayan'ın aşkı kadar ağır,
Durdurulmuş yüreğimde.
Yazılıp silinmiş bir roman,
Duyulmayan bir şarkı,
okunmayan bir şiir,
susturulmuş bir çığlığım

Öksüz bir kedi yavrusuyum ben.
sokağa terkedilmiş
Hasta ve yaşlı bir köpek.
Siyah beyaz bir fotoğrafım bit pazarında

Anasının vura vura
kapı dışarı ettiği bir çocuk

Haritasız, kaptansız yarım bir gemiyim,
Kuru denizlerde tek başına seyrederim.
Sırtından süngülenmiş asker,
Zulada boş bir şişe...
Fenersizim karanlık dehlizlerde;
Artık parlamayan ışıltımı
Yok olanı
Seviyorum ölesiye.
                    
                              @sadpotter




Hiç yorum yok: