Sayfalar

2 Haziran 2011 Perşembe

Akşam olunca yarelerim sızlar



"Akşam olunca yarelerim sızlar,
Derdim çoktur, değmeyin bana kızlar,
Bu aşkıma şahit olsun yıldızlar.

Yeter Allahım çktiğim ah yeter,
Bu ayrılık bana ölümden beter
Yeter Allahım bu çektiğim ah yeter
Bu hasretlik bana ölümden beter..."

Diye sesleniyor büyük usta, yıllar öncesinden...
Ne dün ne bu gün ne yarın...Bu derin acı hiç eksik olmadı; olmayayacak insanların yüreklerinden...Mutlaka yaraları sızlatan birileri vardır, ve yaraları sızlayanlar da elbette..Eğer yara sızlatanlar daha vicdanlı olurlarsa, geri kalan "hasret" çekilir bir acı olarak kala kalır...
Bu gün bu kısa ve güzel şarkıyı paylaşayım dedim...Günün "anlam ve önemi" bunu gerektirdi belki de...

2 yorum:

yildizlhan dedi ki...

içini sızlatacak denli derin yarası yoksa insanın yaşanmamışlıktandır ya da duyarsızlıktan.
İyi yaşayanın, dolu yaşayanın hayata dair açık yarası vardır her daim.
Ve ilk uyaranla da fena sızlar.
İyidir yaşadığını ve hala duyumsayabildiğini anımsatır adama.

Yavuz Peker dedi ki...

Demek ki, her daim acı çekeceğiz...Ne yapalım; devam yine de sapmadan yaşama dediğin gibi Yıldız...