Sayfalar

24 Haziran 2011 Cuma

Çatı Grubu'nun ziyareti

http://www.facebook.com/cati1972?sk=info

















Dün olağanüstü ve inanılmaz güzel bir gün yaşadım...Sevgili arkadaşım Ufuk ve Çatı müzik grubu, Yenifoça Gencelli'deki evimin bahçesinde; "Kibele" (çınar ağacım) nin altındaydı!...Ufuk bana hafta başından haber vermiş, etrafı silip süpürmüş ve beklemeye başlamıştım. Birbirleri ile 30- 40 yıl öncesine dayanan, uzun soluklu bir arkadaşlıkları var grubun... Bir çok konuda anlaşan grup üyelerini,  müzik tutkusu, ve yaptıkları müziğin üzerinde yapılandığı felsefi temel; hiç ayırmadan bu güne kadar taşımış...
Neticede uzun yıllardır Ufuk'tan işittiğim, fakat, -uzaktan da olsa- ; bir çok anıları paylaştığımız grup üyeleriyle tanışmak ve müziklerini dinlemek, hatta birlikte müzik yapmak mutluğunu yakalamıştım.
Güzel bir çay içtik önce ve biraz dinlendikten sonra Yenifoça'ya "nevale" almaya indik...
Levrekler Gürkan ve Tansu'nun işbirliği ve benim de yardımımla harika güzel pişmişlerdi...
Balıklar yendi, sohbet edildi, denize girildi, hortum ile bahçede duş alındı; ve de tabi ki, müzik yapıldı...
Akşam güneş batımına yakın, arkadaşlarım, -tekrar buluşmak üzere- yavaş yavaş yola koyuldular ve evlerine döndüler...
Daha sonra fotoğraf ekleyeceğimden ve ayrıntılı yazmayı düşündüğümden konuyu -şimdilik- kısa tuttum:-)...






















http://www.facebook.com/cati1972?sk=info

1 yorum:

Hülya dedi ki...

Sen neden yoksun resimlerde:) benim gibi;çeken ben olunca resimlede olmadığım için,hemen birinin eline tutuşturup makinayı birkaç pozda görünürüm:)) En güzel günler;dostlarla geçirilen birkaç saattir,sık sık olması dileklerimle en güzel günler seninle olsun Yavuz..