Sayfalar

19 Haziran 2011 Pazar

UNUT BENİ - Cem Karaca - Unutulanlar için...

 

Ülkmizdeki rock müziğin en önemli temsilcisi belki de Cem Karaca. Pek bilinmeyen bu şarkıda, vefasız bir sevgiliye olan aşk ve sitem dile geliyor...

Unut beni, unut arama
Sakla bu mendili sakla.
Sakla bu mendili, bu mendili sakla
Sende kalsın, anarsan bir gün eğer
Akarsa gözlerindeki yaşı silersin.
Unut beni, unut arama
Sakla bu mendili, sakla
Sende kalsın. kimin verdiğini soran olursa,
Gözleri yaşlı, dudakları titrek,
Bir hayalden arda kalan hatıra dersin.
Unut beni, unut arama
Sakla bu mendili, sakla
Sende kalsın, çünkü sen benim,
Sonbaharımda baharsın.

                                                                                                                                                                                                                           
Urla'daki küçük, saray - barınağım...

Hiç yorum yok: