Sayfalar

2 Temmuz 2012 Pazartesi

AKŞAM GÜNEŞİ




Batarken ufuktan bir akşam güneşi
Bırakıp gitmiştin beni sen sevgilim
Yıllar yılı oldu hala dönmedin geri

       Ne olur ne olur ne olur dön bana
       Bak batıyor yine akşam güneşi

Aşkımı dillerde gözümü yollarda
Kimsesiz bırakan şu gurbet ellerde
Sanki kara bulut seni saklıyor benden

      Ne olur ne olur ne olur dön bana
      Yine gölgelendi akşam güneşi

Söz müzik Orhan  Gencebay



Önceleri dinlemediğim bu şarkıyı şimdi dinler oldum. Ve fotoğraflayayım dedim kendimce...Daha çok Urla, Çiğli civarı yani, İzmir'de çektiğim fotoğraflar var klipte..

Müzikte; tarz önem arzetse de; seçim meselesi olsa da; "neyi dinliyorsan sen O'sun işte!" gibi yorumlarla, insanı sınırlasalar da; ait olduğu müzik yolunu hakkıyla icra edebilmek çok daha da önemli olmalı. Bence bu güzel şarkı da bunlardan biri...
Enstrümanları yerli yerinde kullanmak, bir kaç kelimeyi sanki  bir rüya aleminde, müziğin dalgalı nağmeleriyle bu kadar etkili harmanlamak;  daha bir başka duygulandırıyor insanı...Eline yüreğine sağlık Orhan Baba...Bir de sen vurma bari! :-)

Tam ekran yüksek çözünürlük için youtube linki:
http://www.youtube.com/watch?v=0gT-U85Rjac&feature=plcp

Hiç yorum yok: