Sayfalar

21 Ekim 2012 Pazar

Aşk Çemberi


http://www.youtube.com/watch?v=arXwgzwxl40


Tanrım, Tanrım, Tanrım bana kuvvet ver
Bu aşka, bu sevgiye gücüm kalmadı

Öyle bir vefâsız yâre düştüm ki
Merhamet bilmiyor, sevmek bilmiyor
Haykırdım yıllarca ona aşkımı
Duymak istemiyor, beni görmüyor

Aşk çemberi sarmış dört bir yanımı
Duymayan kalmadı bu feryâdımı
Bu gidişle bu aşk beni öldürür
Kuluna bırakma, sen al canımı

Tanrım senden başka kimim var benim
Şikâyet etmeye kime gideyim
Kuluna kul oldum, severek taptım
Sen gör beni Tanrım bak ne hâldeyim

Aşk çemberi sarmış dört bir yanımı
Duymayan kalmadı bu feryâdımı
Bu gidişle bu aşk beni öldürür
Kuluna bırakma, sen al canımı

Kuluna bırakma, sen al canımı Tanrım...

Söz - Beste : Selâmi Şahin

                                         Terkedilmiş köy-Urla                            sadpotter


Hiç yorum yok: