Sayfalar

22 Ekim 2012 Pazartesi

Unutma Beni.. Unutama Beni...



Boğazında Düğümlenen Hıçkırık Olayım..
Unutma Beni.. Unutama Beni..
Gözünden Damlayamayan Gözyaşın Olayım..
Unutma Beni.. Unutama Beni..

Gölgen Gibi Adım Adım..
Her Solukta Benim Adım..
Ben Nasılki Unutmadım..
Sende Unutma Beni.. Unutama Beni..

Bitmek Bilmez Kapkaranlık Geceler Boyunca..
Unutma Beni.. Unutama Beni..
Ayrılığın Acısını Kalbimde Duyunca..
Unutma Beni.. Unutama Beni..

Sevişirken.. Öpüşürken..
Yapa Yalnız Dolaşırken..
Unutmaya Çalışırken..
Unutama Beni.. Unutama Beni..

                                  Tarih ve ev - Urla                    sadpotter



















"Seni hep tertemiz hislerle sevdim, seviyorum...Hiç bir zaman başkaları ile kıyaslayıp, onların yerine koymadım. Seni sen olarak sevdim. Seni tanıdığım ilk günden beri içime düşen alev giderek büyürken; sadece seninle birlikte mutlu olabileceğimi; sadece seninle var olabileceğimi anladım.  Hayalini yıllarca taş duvarlara düşürüp, seninle; yanımda olmayan varlığınla yaşarken, sana karşı olan sevgimi, sadakatimi haykırırken, bir zamanlar, deli gibi sevildiğimi sanan ben, her defasında, nedeni belirsiz bir şekilde dışlandım. Bu senin acımasız kurallarına göre belirli, bana göre belirsiz terkediş; senin suskunluğunla birleşti. Bu ne amansız bir derttir, bilen bilir...Aşk öyle bir şey ki; gurur tanımıyor ne yazık ki...Yaşanacak çok az zamanımızın kaldığını düşünürsek, bu anlamsız inadı bırakıp karanlığıma ışık olacağın inancı ile...."

Hiç yorum yok: