Sayfalar

15 Ekim 2012 Pazartesi

Kayıtsızlık çok acıtır.





















o karanlık gecelerde
senin için ağladım ben durmadan
yalvarırım duy da sesimi gel artık
senin için çarpan kalbim durmadan

o yabancı sevgilerde
sen teselli bulamazsın ne yapsan
dünya yepyeni bir dünya olacak
tekrar bana döner benim olursan

çaresizim
bomboş bu kalbim
yalnızlık ne zormuş
onu ben bilirim

çaresizim
bomboş bu kalbim
yalnızlık ne zormuş
onu ben bilirim
çok yalnızım

Söz:Ülkü Aker

Orjinal şarkı: Ho capito che ti amo
Şarkıcı:
Luigi Tenco  ( aşkı için 1967 de 28 yaşında canına kıymış olan  İtalyan şarkıcı. Sevgilisi Dalida da bir kaç ay sonra intihara teşebbüs etmiş, ama kurtulmuş, ancak 1987 yılında o da intihar ederek yaşama veda etmiştir.)


İtalyanca olan şarkı sözlerinin çevirisi şöyle:

"anladım ki seni seviyorum
gördüm ki bir gecikişin yetiyordu
içimdeki kayıtsızlığın kaybolmasına
bir daha gelmeyeceksin diye korkmama

anladım seni seviyorum
gördüm ki bir cümlen yetiyordu
bir geceyi diğeri gibi büyüleyerek aydınlatmağa
ve biraz önce kendimi birileriyle konuşurken
"hayır bir daha gelmeyecek" derken buldum
ve inanarak aşkın aldatan düşüne

ve işte sonra anladım
ki seni seviyorum
ve dönmek için çok geç
içimde biraz aradım o kayıtsızlığı
sonra bıraktım kendimi aşka koyuldum"

Hiç yorum yok: