Sayfalar

6 Ocak 2013 Pazar

Unuttum seni

Unuttum seni
Kurumuş kır çiçekleri gibi,
Unuttum seni,
Aldığım nefes,
İçtiğim  su gibi unuttum.

Foça'nın masmavi denizi,
Urla'nın daracık sokakları,
İzmir'in iflah olmaz gavurluğu,
İstanbul'un surları  gibi unuttum.

Unuttum seni,
Anamın aldığı kırmızı oyuncak gibi

Çıplak ayakla okula giden çocuk,
Aç kalmış arkadaşım,
Çile çeken halkımı unutur gibi,
Kazancakis gibi,
Nazım'ın şiirleri, Avni'nin atları gibi
unuttum...


Damarlarımda akan öfkeyi,
Dudaklarımdaki gülümsemeyi,
Bütün hülyalarımı unutur gibi unuttum.

Sırtımdan yediğim mermi,
Hiç bitmeyen bir savaş gibi, barış gibi,
Yaralı bırakılmş beyaz bir güvercin gibi

Unuttum seni,

Seni unuttum;
Seni unutur gibi.

Yavuz Peker

                                                                       sadpotter











Hiç yorum yok: