Sayfalar

2 Ocak 2012 Pazartesi

Dinime küfreden bari müslüman olsa...

Yaptıklarınızı eleştirenler; beğenmeyenler,  sizi iğneleyenler, sütten çıkmış ak kaşık gibi, masum rollerinde, insanüstü hatasız varlıklarmış gibi habire konusurlar, saldırgan bir tutumdur dertleri, yaralamak, üzmektir...Kalp kirmak istemezsiniz,"hadi oradan" demek istemezsiniz ya da istersiniz de demezsiniz, , belki bir gun kendileri dev aynalarindan yansıyan görüntülerinin ve yalanlığın farkına varır da "ben neyim" diye düşünürler umudunu taşırsınız içinizde ya da "bana ne" dersiniz.

Olduğundan farklı görünen,bana başka, sana başka gösterenlerin, görünenlerin yaptıkları gün gelir ayaklarına dolanır...Bu kişlikteki insanlar her yerde karşımıza çıkıyorlar ve iki günlük dünyamızı da zehrediyorlar..."Allah ıslah etsin" derler, ama, asla ıslah olmazlar...Çünkü kendilerini de inandırmışlardır hatasız, günahsız olduklarına...Bir gün maskelerini yere düşürünce ve yahut tökezlediklerinde anlaşılır gerçekler, "ben ne yaptım yaa" demeden terk-i dünya etmemişlerse şayet...

Gizli hamile kalan aşikare doğurur:-)...

Hiç yorum yok: