Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

Çok teşekkür...

Sevgili dostlarım, gerek telefonla, gerek internet aracılığı ile bana geçmiş olsun diyen, yol gösteren, yardımcı olmak isteyen, olan vefalı dostlarm...Hepinize çok teşekkür ediyorum.

Bu gün biraz kalktım ve bu yazıyı yazıyorum sizlere. Başımın dönmesi dünkü kadar değil, ama belirgin bir azalma da yok. Önümüzdeki günlerde hastaneye gidebilmeyi umuyorum...Sevgilerimle....



"Enerji yitimi, yorgunluk, bitkinlik

Enerji yitimi depresyonun karakteristik özelliklerinden birisidir. Depresyonlu kişiler halsizlikten, yorgunluktan, takatsizlikten, bitkinlikten, güçsüzlükten ya da kolay ve çabuk yorulmadan yakınırlar.
Enerji yitimi hastanın her hangi bir işe başlamasını güçleştirir. Her hangi bir işe başlasa bile hasta eskisine göre çabuk yorulur ve bitmeden işi bırakmasına yol açar.
Depresyon şiddeti arttıkça yorgunluk süreklilik kazanır ve en ufak etkinlik bile ancak büyük bir çaba harcanarak yapılabilmeye başlanır. Bazı hastalar kendilerini bütünüyle tükenmiş gibi hissedebilirler; bu nedenle sürekli yatan hastalara rastlanabilmektedir.

Prof. Dr. Erol Özmen"

Ve kansızlık, kilo kaybı...Aşırı stresin ve düzensiz yaşamın doğal sonucu...TÜKENME...

Hiç yorum yok: