Sayfalar

5 Ocak 2012 Perşembe

Hastayım...Başım çok dönüyor,doktora gittim, bi sürü tetkik dedi, şimdi bir yere gidemem...Tansiyonum normal çıktı, ilacımı aldım, yatıyorum... gerisini ben bilemem:-)

İki gündür arıyordum, eskilerden kalan, ama bulamadığım bazı "Yazı" 'lar vardı...Onları buldum, çok lazımmış gibi...Ellerim kırılsaydı da, bulmaz olaydım!...Silinmemiş bir yerlerde kalmışlar!...Okumaya başlayınca hasta oldum, yatıyorum...Ne kadar sakat, muzur iş varsa beni otomatik olarak arar, bulur zaten. Arıza bende herhalde artık diyorum...

Bir sürü başka neden de var diye düşünüyorum, ama tetikleme diye bir kavram var ya hani :-)...Tetiklendik!...Şimdilik bilincimiz yerinde....   

....İnşallah bunu da sıyırırız...Üzerimizde gerçek dostlarımızın duası, enerjisi var ne de olsa...

Bu fotoğrafa "Geldiğin vapurla hasretin döner" Adını koyalım..
"Gittiğin yağmurla gel"adlı şarkıda geçen bir dize...

Hiç yorum yok: