Sayfalar

30 Ağustos 2011 Salı

Bayramınız neşeli, kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte mutlu olun...Yalnız yaşayanlara sabırlar...



Geceler yarim oldu
Anam anam garibem
Ağlamak kârım oldu
Anam anam garibem
Evvel böyle değildim (Her dertten yıkılmazdım)
Anam anam garibem
Sebebim zalim oldu
Anam anam garibem

Bayram gelmiş neyime
Anam anam garibem
Kan damlar yüreğime
Yaralarım sızlıyor
Anam anam garibem
Doktor benim neyime
Anam anam garibem

Ellerin yari gelmiş
Anam anam garibem
Gülmek benim neyime
Anam anam garibem

Anonim


Bayram dolayısı ile, bu defa bayram ile ilgili hüzünlü bir Türkü...
Okuyana göre sözlerde bazı değişmeler olabilmektedir, O yüzden , yorumlayana göre, bazı farklılıklar görülebilir...Her söz ve yorum biçimi de hüzünlü ve güzeldir...

Tüm insanların, sevgi ve barış içinde birlikte kaynaşıp yaşadığı, dargınlık ve kırgınlıkların unutulduğu, vefasızlıklara, vurdum duymazlıklara, haksızlıklara son verildiği, sevenlerin kavuştuğu ve her günün bayram tadında yaşandığı bir dünya dileği ile...

Hiç yorum yok: