Sayfalar

9 Ağustos 2011 Salı

Fulya ve ben, bir onur tablosu daha...Sağolasın Fulya...

























Sevgili Fulya, Foça'lıdır...eski öğrencilerimden...Beni ziyareti ile çok sevindirdi, üstelik kendisi de meslekdaşım olarak geldi bana...Oturduk, çay içtik, eski günleri andık, arkadaşım olan babası Hulusi Bey ile ilgili anılarımızı tazeledik. Babası Hulusi Bey, sanat ve tarihe çok düşkün, bilgili bir insandır...öğretmenlikle ilgili konuştuk...Haaa, kimseyi incitmeden, dedikodu bile yaptık:-)...Fulya başarılı çalışmalarıyla, dikkat çeken bir öğretmen, şimdi İzmir ve Foça ile ilgili bir yayın için çalışıyor...Birlikte fikir alış-verişi yaptık, bir zamanlar yaptığım sanatsal  ve çömlekçilik çalışmalarımın yöreye önemli katkıları bulunduğunu söyleyerek beni gururlandırdı...
Fulya resim öğretmeni...Lisede iken bu yeteneğini farketmiştim onun...Şimdi çok başarılı bir öğretmen...Sevgiler sevgili Fulya Şenkaya Aykanat...
..

Hiç yorum yok: