Sayfalar

21 Ağustos 2011 Pazar

börtdey...Melankoli, şizofreni....Oniki...

geleceğim için...
benim için, senin için esas be!....
Duysana ...mümkün değil, sen sağırsın ki...
Bir kaç eskimiş kaderle,
Sıvanmış pisliklerle,
Bu yüzden mi yoksa;
yoklukla dolu gelecek(im)...(in)...
yaparsın bunu...değil mi... pekala da...
için, ne ?

Sevdiklerin için (mişş)(öncee ya?),
Ve sevenlerim için(miş de),
Sevenlerin için; bilemedik biz ki...  ...

Bir hangi yoldur tanıyamadık ve -o- ıssız,
Martı'nın Urla'da ki  "O" sessiz seslenişi'dir
"O bir kaç aylık bana gelen çığlık' "tır ancak...
seni seviyorum (hı)...Vay be!...Ha...
Ölesiye; diyor mu bak!.

Sense güzel bir ÖLÜ'nün peşinde  koşuyorsun halen;
kayıtsız şartsız,vakur,
derin, soluk kafileler, ölgün defileler...
Umutlar, yorgun gönüller, hasta bebekler
Usta söylemler, düzeltmeler, zeka çelmeler...

sen ordayken evinde; içki dolu ağzında...
Ben de başlıyorum; startınla ,
Elinde damalı bayrak, başın eğik,
geldin ya bana, vapurdan inerek,
öyle masum gülerek
yarışa, bir "YOK"un ardından, o önde hep yek!...
Finişte duramazsın
bir uçurumun kenarında direk!
Tüm sevenler orda, sevinç çığlıkları,
Aşağıya düşerken ben, (sen ) de, severek...

Ah o solan hülya'larda doğan renkli rüyalar mı şimdi (ben),
Halen hem de, hem de yıllardır canlı...
Vay be, kocaman bir hayret, değilmi?!.
İzmir'in canlı nefesi, Ege'nin mavi umudu
Hiç eksilmeden artan can şişelerinde dolu

ölen mi ben değil mişim, bu köşede boğulmuş? ....
Kaç kez, saydın mı?
Bastırıp susturduğun nabzımı,
Ve bu duran "yürek atışları"nı?
Duydun mu???

en çok içmişmişim "erkekler masası"nda  bu gece ben rakıyı!
öyle dediler de..Sen umursamazmışsın bunları ....

Nerede siniz, -sesiniz kısık!-...
Çok beklemeden hain ve pis ölüm,
Kadersiz (im - mi ) ki...sen seversin...
"Yukardaki "seni sevmezse, beni seven "O";
güzel ölümsün,
Sanma....uzak,...sanma yakın,....ama senle,...ama sensiz....
Bu gece mi acaba!......
Sarhoş muyum yoksa? ...
en çok ben içmişmişim erkekler masasında rakıyı ya...
Tayland usulü, hem de,
alevli tavada balıkla...

sen kessene pastanı; sana ne???!!!
dostlarınla  iç kola'yla "gece menü"nü ye sen! olmaz mı?

Bir garip yer, anlamadığım karmaşa,
simsiyah çapraz bir ışık, beni aydınlığa çıkarsa,
4 adet zanaks büyük; ve öncesinde 5 kadeh susuz Rakı "ağız" ın'da burda,
Ama bardakta, bir ikisi kardeşinde durur mu hâla,
uyumasan da, sabah olsa da......
orda işte...Burda
...sevdiklerin dostlar'lasın sen, ben sen-hayalin-le evde yalnız, mecbur..
Sen'siz kalınca durum zaten ne olur?
Sen doğarken benim sonum olur,
Gizli yalnızlık, aşikare ölüm olur.

sende inan ki tam koz olan kağıtlar,
elinde mi "ben" de? ....
Hepi bötrhdey tu yu...
Anla beni biraz, düşün, "asla" deme be!
Anlamasan da anlayamasan da...
umurunda mı bu gece,
Sonuçta, sen orda...

       Bir bir deviriyorum kadehleri bu gece , işte gerçekmiş..
       Bir tanem, senin mutluluğuna içip; bu gece...ymiş)....

" hepi  börtdey tu yu"ymuş sanki...
Sevmesen de törenleri, herkes şak şak şak
Sen dur, bu sana yasak!
Ama öyle!!! susss!, bırak...

Sakın yazma duvarlara,
söyleme dostlara bak!
Kimse anlamasın, duymasın,
sonra kötü olursun!
Lazım olmaz numaran, silerim
tamam mı, Bak!

İşte bu...Tam da bu gece..
Hadi bir daha.vursana;
etme!!!.. 'Dert mi,
22 nisan bindokuzyüzellibir,
...al sana işte!, 
Bu..TAM ONİKİ!

           Yavuz Peker

Hiç yorum yok: